İhtisaslaşma Projeleri Formları

A) PROJE BAŞVURU SÜREÇLERİNDE KULLANILAN FORMLAR

B) PROJE MALİ SÜREÇLERİNDE KULLANILAN FORMLAR

Not: Lütfen Onay belgenizin sisteme girişi tamamlanmadan alım sürecine başlamayınız. Bu konuda birimimizden alıma başlayabilirsiniz şeklinde bir bilgilendirme maili almayı bekleyiniz.

C) PROJE İDARİ SÜREÇLERİNDE KULLANILAN FORMLAR

Not: BAP Otomasyon Sistemi Üzerinden Yapılan Başvurulara ilişkin talep ve raporlar, sistem üzerinden gerçekleştirilmektedir.
  • GELİŞME RAPORU  (sisteme yüklenecek ve 1 nüsha imzalı olarak BAP birimine teslim edilecek)
  • KESİN RAPOR /SONUÇ RAPORU (sisteme yüklenecek ve 1 nüsha imzalı olarak BAP birimine teslim edilecek)

Harcama / Satın Alma İşlemleri

DOĞRUDAN TEMİN LİMİTİ: 2024 yılı Kamu İhale Tebliği’ne göre tek seferde yapılacak doğrudan teminlerde KDV Hariç üst limit 622.359,00-TL’dir.

Projeniz kapsamında mal veya hizmet alımı yapmadan önce, 2022 ve sonrası projeler için ÜBYS modülünden ilgili projenizi seçerek satın alma talebi oluşturmanız gerekmektedir. 2021 ve öncesi projeler için bap@kastamonu.edu.tr elektronik posta adresimize; internet sayfamızda formlar bölümünde yer alan mal alım istek formunu veya hizmet alım istek formunu doldurarak göndermeniz gerekmektedir. Alım yapılacak malzemeler veya hizmetler, projenizde yer alan alım listesiyle birebir aynı olmalıdır. Ayrıca göndereceğiniz elektronik postanızda piyasa fiyat araştırmasında görev alacak olan 2 kişinin isminin de yer alması gerekmektedir. Mal alım istek formunda yer alan malzemeler içerisinde teknik türde olanların yanlarına malzemenin türünün de yazılması gerekmektedir. Örneğin bir deney tüpünün yanına laboratuar malzemesi, buharlı yemek kazanının yanına diğer dayanıklı mal ve malzeme alımları gibi…

Göndereceğiniz bu bilgilere istinaden elektronik posta adresinize Koordinatörlüğümüz tarafından onay belgesi gönderilecektir. Tarafınıza gönderilen onay belgesi üzerindeki imzalar tamamlanarak koordinatörlüğümüze elden teslim edilmelidir. Buna istanaden evrakın imza süreçleri tamamlanıp sisteme girişi yapılacaktır.

Bu işlemlerin ardından Koordinatörlüğümüz tarafından “alıma başlayabilirsiniz” şeklinde bir bilgilendirme maili gönderilecektir. Bu mail tarafınıza gönderildikten sonra firmalardan proforma fatura alınarak alım süreci başlatılabilecektir. Onay belgesi birimimizce işleme alınmadan kesilen faturaların ödemesinin yapılması mümkün değildir. Alım gerçekleştikten sonra firmaya ödeme yapılabilmesi için tarafımıza ulaştırmanız gereken belgeler:

Not: Lütfen evrakları aşağıdaki sıraya göre dizerek teslim ediniz.

  1. Onay belgesi (1 nüsha olarak düzenlenmeli. Piyasa Fiyat Araştırmasında yer alan iki kişi isimlerinin karşısını imzalamalıdırlar).
  2. Piyasa Fiyat Araştırması Tutanağı (1 Nüsha KDV Hariç Tutarlar yazılmalıdır)
  3. En az 3 ayrı firmadan alınan proforma/teklif mektubu.
  4. EKAP Yasaklılık Teyiti (En uygun teklifi veren firmanın yasaklılık sorgulaması yapılarak 1 nüsha çıktı alınmalıdır) https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/Yasaklilik/YasakliSorgu.aspx
  5. Satın almanın yapıldığı firmadan alınan fatura (Fatura Bilgileri: Kastamonu Üniversitesi Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı, Vergi No:5270444266, proje numarası faturanın alt kısmında müsait bir yere yazılmalıdır).
  6. Fatura’da proje yürütücüsü uygun bir yere ismini yazarak imzasını atmalıdır.
  7. 5.000-TL’nin üzerindeki alımlarda Kastamonu Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinatörlüğüne ya da ilgili makama hitaben alınacak olan güncel “Vergi Borcu Yoktur” Belgesi.
  8. Muayene ve Kabul Komisyonu Tutanağı (Mal alımı için ve Hizmet alımı için ayrı formatlardaki belge doldurulmalıdır. Fatura ile aynı gün düzenlenmelidir ve ıslak imzalı olmalıdır)
  9. Satın alınan demirbaş ve sarf malzemelerin Fakültenizin / Yüksek Okulunuzun taşınır kaydına girmesi gerekmektedir. Bu işlemi çalıştığınız birimdeki taşınır kayıt kontrol yetkilisi yapacaktır. (2 nüsha Taşınır İşlem fişi). Taşınır İşlem Fişindeki teslim alan ve teslim eden kısımları doldurulup imzalanmalıdır. Ayrıca ilgili taşınır görevlisinden alıncak tüketim çıkış ve devir giriş-çıkış belgeleri de ödeme evraklarına eklenmelidir.

2025/1 ÇAĞRI TAKVİMİ

Proje yazma eğitimi 15 Ocak 2025 – Çarşamba / Saat: 14.00
Proje başvurularının yapılması 16 Ocak 2025 – 16 Şubat 2025
Proje sunumlarının komisyona sunulması 17 – 28 Şubat 2025
Ön değerlendirme sonuçlarının ilanı 7 Mart 2025
Revizyon talep edilen projelerin ihtisas@kastamonu.edu.tr adresine gönderilmesi 12 Mart 2025
Revizyon talep edilen projelerin değerlendirme sonuçlarının ilanı 14 Mart 2025
Ön değerlendirmesi başarılı olan projelerin BAP sistemine yüklenmesi 17 – 21 Mart 2025
Hakem değerlendirme sürecinin başlaması 24 Mart 2025
Proje sonuçlarının ilanı 9 Mayıs 2025 (tahmini)

PROJE BÜTÇE SINIFLARI

  1. 150.000 TL’ye kadar bütçeli projeler
  2. 500.000 TL’ye kadar bütçeli projeler
  3. 1.000.000 TL’ye kadar bütçeli projeler
  4. 1.000.000 TL ve üzerindeki bütçeli projeler

NOT-1: Proje ön başvuruları ilgili tarihler arasında ihtisas@kastamonu.edu.tr adresine mail yolu ile yapılacaktır. Projeler “KYS-FRM-607 İhtisas Projesi Başvuru Formu” kullanılarak hazırlanmalıdır. Mail gönderilirken içerik kısmına projenin hangi bütçe sınıfında sunulduğu belirtilmelidir.

NOT-2: Ön başvurusu gerçekleştirilen tüm projeler ilan edilecek tarih, saat ve yerde proje yürütücüsü tarafından komisyona sunulacaktır. Sunumlar sadece proje yürütücüleri tarafından gerçekleştirilmelidir. Araştırmacı ya da farklı personelin sunum yapması kabul edilmemektedir. Sunumu gerçekleştirilmeyen projeler ön değerlendirme aşamasını geçemez. Proje sunumları sadece belirlenen sunum formatında ve tüm başlıkların altı doldurularak hazırlanmalıdır. Her bir proje için sunum süresi 30 dakikadır.

NOT-3: Tüm proje tipleri için proforma fatura alınması zorunludur.

İŞ AKIŞLARI